האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי בכיכובה של הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי, באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. הקמפיין עולה לרגל שבוע המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם ועל החשיבות של גילוי מוקדם באמצעות בדיקת פאפ.

סרטן צוואר הרחם הוא הסרטן השלישי בשכיחותו בנשים בעולם, אחרי סרטן השד וסרטן המעי הגס, אך בישראל סוג סרטן זה אינו נפוץ ושיעורי המחלה הם בין הנמוכים במדינות המערב.האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף משרד הבריאות פרסמו לאחרונה את הנתונים המעודכנים בישראל לקראת פתיחת שבוע המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם. מהנתונים עלה כי מדי שנה מאובחנות בישראל כ – 250 נשים ישראליות עם סרטן חודרני של צוואר הרחם. גיל האבחנה הממוצע של סרטן צוואר הרחם עומד על 55.

נכון להיום, האמצעים היעילים ביותר היום נגד סרטן צוואר הרחם הינם מניעה וגילוי מוקדם. בדיקה פאפ שגרתית של צוואר הרחם נועדה לאבחן שינויים ברקמת צוואר הרחם. גילוי מוקדם וטיפול בזמן עשויים למנוע התפתחות גידול סרטני. את הבדיקה מומלץ לבצע אחת לשלוש שנים אצל רופא הנשים.