שירות באפליקציה | צילום מסך: עיריית חדרה

לראשונה בחדרה: יישומון TikTak המפעילה העירייה ומאפשר לתושבים לבצע באמצעותו פעולות רבות בצורה מקוונת.

השירות המקוון צפוי לשפר את איכות השירותים המוענקים לתושבי העיר, כולל ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי, גישה מהירה לטפסים, מערכת תשלומים מאובטחת, דיווח למוקד 106 ועוד.

ההתחברות והרישום לשירות החדש מאפשרת לתושבים לקבל את שוברי הארנונה ישירות לדוא"ל, ולקבל SMS עם הודעה על המשלוח לדוא"ל וקישור לטופס תשלום. כך ניתן לשלם את הארנונה גם באמצעות הסמארטפון, מה שהופך את התשלום לזמין וקל מתמיד.

את המהלך הוביל מנהל מערכות מידע בעירייה עו"ד דוד בן-דיין, ונציגת חברת "מטרופולינט" (שפיתחה את השירות המקוון) מיכל ונונו המלווה את העירייה בתהליך ההטמעה.

ראש העירייה צביקה גנדלמן: "העירייה פועלת רבות על מנת לייעל את עבודתה מול התושב. הרחבת היצע השירותים המקוונים הינה חלק קטן מהעשייה הרבה שנועדה לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר, ולהפכו לזמין, נגיש ונוח, כמו גם לחזק הקשר ההדדי בין התושב לבין העירייה".