סקנדינביה זה כאן. נראה שהישראלים התאהבו במראה האירופאי המדויק והנקי שחדר אל הבית. עכשיו הגיע הזמן להחדיר אותו גם לעור הפנים. בני הזוג טינה ורובין מדסן, היא אחות במקצועה, והוא יזם ואיש עסקים, הקימו את המותג המצליח Mol&B וחרטו על דגלם להביא את היופי והאושר לכל בני המין האנושי. מבט אחד קצר על השניים גורם לנו מיד לרצות להיות קצת סקנדינביים בעצמנו.

טינה ורובין מדסן, יח"צ

חומרי הגלם המשולבים בסדרת התכשירים מבוססים על שמן הרוז-היפ מגידול אורגני טהור ובתהליך של כבישה קרה. אליו מצטרפים צמחים בוטניים שנבחנו ונבדקו היטב. והתוצאות? "זה ממש קסם" אומרת ירדן חבאני שמשווקת את סדרת המוצרים Mol&B. "הייתי ממש סקפטית, כי כבר ניסיתי הכל וראיתי הכל. אבל זה באמת עובד".

Mol&B

חבאני, שהיתה חייבת לבחון את המוצרים היטב, השתמשה באחיה כנסיין הראשון "הוא ממש סבל מאקנה בצורה קשה, ולא רק בעור הפנים. כשהוא חזר הביתה עם משחה מרופא העור אמרתי לו שאין סיכוי שהוא ימרח את זה על הגוף, ובמקום זה מרחתי לו את השמן הטיפולי. התוצאה לא אחרה לבוא, לאחר שלושה ימים האדמומיות ותחושת הגירוד נעלה. עכשיו אנחנו כבר כמה חודשים אחרי והעור נראה אחרת לגמרי. זה באמת עובד".

תוצאות לאחר שימוש של שבוע בלבד. יח"צ

הנסיינית השנייה של חבאני היתה סבתא שלה "הייתי חייבת לבדוק את הקרם המשקם שאמור להחליק את העור. ומי יותר טוב מסבתא שלי? שתינו היינו המומות מהתוצאות. לאחר כמה ימים של מריחת קרם הפייסטליפט אפשר היה לראות שהעיניים ממש נפתחות והעור סביבן מקבל מראה חדש, כאילו הוא התמלא. היום היא לא מפסיקה לקבל מחמאות".

לפני ואחרי השימוש ב Mol&B

הסוד, אומרת חבאני, הוא בשילוב של החומרים הטבעיים שעובדים בצורה מושלמת עם העור שלנו. ההתמדה היא חשובה, ושמירה על שגרת הטיפוח חשובה עוד יותר. "ככל שנתחיל לטפל בעור שלנו בגיל צעיר, נוכל למנוע או לפחות לעצור את תהליך הזדקנות העור. אני משתמשת במוצרים האלה על בסיס יומי ורואים את ההבדל". אומרת חבאני.

אחד הלקוחות הקבועים של מוצרי Mol&B הוא ירין שחף "מוצרי טיפוח טובים הם הבסיס לאיפור, כך שמאוד חשוב לעשות שילוב נכון ולמרוח מוצרים איכותיים על עור הפנים בכדי לקבל את האפקט הרצוי" מוסיפה חבאני.

Mol&B

Mol&B זכו בפרס מוצר הטיפוח הטוב ביותר בדנמרק בשנת 2016, ולא רק בזכות החומרים הייחודיים אלה גם בזכות האריזה. כיאה למותג דני נעשתה חשיבה רבה מאוד על העטיפה ועל הנראות. כל המוצרים מגיעים בשפופרות שמסוגלת לשאוב 100% ממה שמצוי בבקבוקי הזכוכית, כך שאף גרם של קרם לא יתפספס לכם. הקרם עצמו עטוף בשכבת מגן שטמונה בזכוכית עצמה, כך שגם אם בטעות נפל לכם בקבוקון הקרם, אל דאגה, הקרם נשמר ללא פגם. באופן הזה גם השימוש יעיל וגם ההגנה מפני חדירה של חמצן או חיידקים לתוך החומרים הפעילים נשמרת באופן מקסימאלי. והמחיר? כיאה לחברה דנית המחירים מפתיעים במיוחד, והמוצר הכי יקר הוא קרם אנטי-אייג'ינג שמחירו עומד על 300 שקלים (בכפוף לשער הדולר, שכן כל המחירים מתומחרים בדולרים, אך הרכישה היא מקומית).

סדרת המוצרים של Mol&B, יח"צ

סדרת המוצרים כוללת: קרם עיניים (30 מ"ל), שמן גוף טיפולי המתאים לכל איזור יבש בגוף או בפנים (150 מ"ל), מי פנים (150 מ"ל), קרם עשיר לחידוש ולתיקון העור (50 מ"ל), סרום (150 מ"ל) וקרם אנטי אייג`ינג (30 מ"ל).

אם גם אתם רוצים להתנסות בקסם הדני וליהנות מהיופי והאושר של בני הזוג  טינה ורובין מדסן, אתם מוזמנים לגלוש לאתר או לבצע רכישה טלפונית אצל ירדן חבאני 053-4213567.