לאחר תקופה ארוכה של מספר חודשים, תוקן עמוד התאורה בחניון הרכבת לרווחת הנוסעים החוזרים בשעות הערב, אחד מהם הוא ס' , תושב חדרה שבמשך תקופה ארוכה כתב שוב ושוב מיילים לעירייה ואף הגיע פיזית למחלקת החשמל של העירייה על מנת לנסות זרז את התיקון, אך לבסוף החליט לפנות אל מיינט. מספר שעות לאחר פניית מיינט חדרה בנושא לעירייה, סודר העמוד.

לפני ואחרי התיקון. צילום: שירות מיינט ועיריית חדרה

ס' (השם המלא  במערכת) תושב חדרה, פנה בספטמבר למוקד העירוני ומשזה לא עזר כתב מייל למחלקת הפניות וכך כתב : "  לפני כשבוע דיווחתי למוקד על תאורה לא תקינה בחניות הרכבת, במקביל בדקתי עם נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) האם האזור באחריותם נאמר לי שלא. החניה מאוד חשוכה בשעות הערב, מה שמסכן באופן ישיר את הולכי הרגל. מצ"ב תמונה של התאורה ,אודה לטיפול".

לאחר שלא נענה, שלח כעבור שלושה שבועות  מייל נוסף " לפני יותר מחודש דיווחתי למוקד העירוני על עמוד תאורה בחניון הרכבת שעומד שם ליופי (הנורות שרופות) בהמשך פניתי למשה ביטון דרך הפייסבוק. לפני כשבועיים שלחתי את המייל הנ"ל לכל המכותבים. מה ביקשתי תאורה תקינה? אור בחניון הרכבת? זה פריבילגיה?".

בנוסף  המייל ששלח, החליט למחרת  ס', לקפוץ באופן אישי למחלקת החשמל של העירייה ולאחר הביקור שם, שלח מייל נוסף :  "שלום אילנית, ביום שלישי 9.10 הייתי במשרדך, מה קורה לגבי עמוד תאורה בחניון הרכבת? הבנתי שזה מצויד במערכת שמורידה למטה את הנורות, שווה לבדוק. גם אם לא כמה זמן לוקח למצוא קבלן? בחודש ספטמבר פניתי למוקד לגבי העמודה תאורה, נפתחה כבר אז פניה אצלכם".

שבועיים לאחר מכך,  לאחר שראה שהאור לא תוקן, שוב שלך מייל לעירייה, הפעם כועס יותר  :" אני מבין שאף אחד מכן לא משתמש ברכבת והחניון המדובר לא נוגע לכם. כי אם היה מדובר באירוע של העיריה מזמן הייתם מוצאים קבלן עם מנוף. חודשים לוקח למצוא משהו עם מנוף בגובה המתאים? אתם רוצים שאנחנו נמצא לכם את הקבלן? אני הבנתי שאני לא היחיד שפניתי אליכם עם הנושא. עכשיו אחרי שעברנו לשעון חורף ב5 כבר חושך ועוד מעט אפילו יותר מוקדם יחשיך. באמת תסבירו לי מה זה לוקח כל כך הרבה זמן? ואילנית הבטחת באופן אישי לחזור אלי עוד לפני שבועיים".

מתקנים את התאורה | צילום באדיבות עיריית חדרה

הפעם קיבל כבר ס' תשובה ממנהלת פניות הציבור, יהודית אסולין, מחלקת פניות הציבור "  בוקר מבורך, מתנצלת על אי קבלת מענה ממח' החשמל, פנייתך תועבר לטיפולו האישי של מנהל האגף מר בוריס קוסנובסקי. הח"מ תעקוב לקבלת התייחסותך. תודה".

בסוף השבוע החליט ס' לפנות למיינט חדרה ואף צילם סרטון עבורנו. ביום חמישי בבוקר פנינו אל העירייה לבקשת תגובה. מספר שעות לאחר מכן, עדכן  מנהל אגף שפ"ע, בוריס קוסינובסקי, את כתבנו שהתאורה תסודר עוד במהלך היום וציין שהיו קשיים במציאת מנוף מתאים, כי עמוד התאורה  חריג בגובהו. בשעות הערב, עדכן קוסינובסקי שהעמוד סודר והתאורה חזרה.