סגן ראש עיריית חדרה החל במהלך ראשון של התקרבות לתושב: ביום שני שעבר התקיים לייב בעמוד הפייסבוק שלו, במה שבסביבתו מכנים "הכנה למענה מהיר יותר לתושב ומתן פתרון ושיפור הקשר הישיר".

אליהו הוא הראשון מבין חברי הקואליציה שינהיג לייב אישי עם תושבים באופן קבוע. עד כה, אף חבר מועצה לא עשה את בפורמט של שאלות ותשובות.

טל אליהו. צילום: אסף פרידמן

כ-150 תגובות וכמעט 3000 תושבים פקדו את העמוד בשעת הלייב הראשונה. בין הנושאים שהועלו היו נושא בינוי ותשתיות, ספורט, תלונות על מצב התברואה, תכנונים עתידיים, תוכנית עבודה 2019 ועוד.

"טל אליהו השיק את הלייב פייסבוק על מנת לתת מענה ישיר והמהיר לציבור כדי להפיק את המירב מהבקשות הישירות שנשלחות", נמסר מלשכתו. "בעידן המודרני נבחרי ציבור מנסים לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לחסוך בירוקרטיה ותגובה איטית ומסורבלת של גופים מקצועיים".

טל אליהו אמר כי "הדרך להעניק לתושב מענה מהיר נסללה בצורה יוצאת דופן, וכבר בלייב הראשון הופתענו מאוד מכמות התושבים אשר בחרו לשתף פעולה, לשאול, לברר, להתעניין ולבקש כל דבר שבוער על מנת לקדם נושאים חשובים. מדובר בכמות גדולה של תושבים שפקדו את הפייסבוק לייב המדובר, אין ספק שכיף גדול לשתף פעולה עם התושבים. אמשיך כל שבוע לקיים לייב ולשמוע כל דבר אשר ברצונכם להעביר לטיפולי, כדי להקל על איכות החיים בעיר".