קיצור תור עמידר | צילום: ענבל מרמרי

בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, משיקה עמידר החדשה שירות זימון תור מראש במרכז השירות שלה בעיר חדרה, אשר משרת את תושבי העיר ותושבי בנימינה אור עקיבא ופרדס חנה ( מרכז השירות ברח' הלל יפה 11).

צעד זה, הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות ללקוחות הדיור הציבורי, שמבצעת החברה, וזאת בין היתר באמצעות מגוון שירותים דיגיטליים, המאפשרים ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות.

שירות זימון תור מראש ניתן לבצע במספר דרכים: באמצעות אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות"), באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il (בעמוד הבית תחת "כלים מקוונים") וגם במוקד השירות הטלפוני: 6266*.

כאמור, מהלך זה מהווה צעד נוסף בשיפור איכות השירות לקהל הדיירים. כך למשל פותחה עבורו הדיירים אפליקציית 'עמידר בשבילך', המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל עת, ושירות 'אזור אישי', המוצע באתר האינטרנט של החברה, דרכו ניתן לבצע מגוון פעולות מבלי לצאת מהבית.